Hobbemastraat Fase 2: ruimte voor de toekomst
02-06-2026
|
3 minuten leestijd
We maken plaats voor ons volgende nieuwbouwproject aan de Hobbemastraat. De overeenkomst met Kwakkel BV is getekend. Vanaf 8 juni starten de voorbereidende sloopwerkzaamheden, gevolgd door de asbestsanering. Na de bouwvak gaan we daadwerkelijk slopen.
Vanaf eind september is het terrein klaar voor een nieuwe ontwikkeling. Samen met Gemeente Deventer werken we onze plannen verder uit, maar één ding staat vast: het worden duurzame appartementen in het middensegment.
Wordt dit jouw nieuwe thuis? Schrijf je alvast gratis in als woningzoekende
Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen? Kijk dan op deze pagina. 