Huurdersinfo
Je bent huurder bij ons en je hebt een vraag? Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen van onze huurders. We hebben ook een brochure met meer informatie. Klik hier om deze brochure te bekijken. Staat jouw vraag er niet bij of wil je gewoon even persoonlijk contact, dat kan natuurlijk. Hier vind je onze contactgegevens.
Direct meer weten over de huurverhoging 2024? Klik dan op onderstaande link.
Heb je een sterke terugval in inkomen en heb je moeite om je huur te betalen? Laat het ons zo snel mogelijk weten!
Veel gestelde vragen
- Een andere woning huren
-
Kan ik met voorrang verhuizen binnen mijn woongebouw?
Wij zijn blij met onze trouwe huurders. Woon je vijf jaar of langer in een wooncomplex van ons? Dan mag je met voorrang verhuizen naar een andere woning binnen dat wooncomplex. Je moet dan wel zijn ingeschreven als woningzoekende. Neem voor meer informatie contact met ons op.
-
Mag ik met iemand anders van woning ruilen?
Ja, dat mag. Maar dan moeten alle betrokkenen wel voldoen aan de voorwaarden die gelden voor beide woningen. Op een speciale website voor woningruil kan je op zoek gaan naar mensen die met je willen ruilen. Het is belangrijk om te weten dat de huurprijs van de woning die je gaat huren waarschijnlijk anders zal zijn dan de huurprijs die je nu betaalt. Informeer daarom altijd eerst naar de nieuwe huurprijs voordat je afspraken maakt. Ook geldt er een minimale contractduur van één jaar.
Let op: bij woningruil gelden andere regels voor de oplevering van de woning. Zo neem je bijvoorbeeld alle rechten, maar ook alle plichten over van de vorige huurder. Informeer bij Eigen Bouw naar de bijzonderheden van de betreffende woning, zodat je niet voor onverwacht hoge kosten komt te staan als je in de toekomst weer vertrekt.
- Huur opzeggen
-
Hoe zeg ik de huur op?
De huur opzeggen kan via Mijn Eigen Bouw. Als er twee huurders op het huurcontract staan, dan moeten ze allebei instemmen met de huuropzegging. Uiteraard is het ook mogelijk langs te komen op ons kantoor, Karveel 4 in Colmschate om de huur op te zeggen. Bekijk onze openingstijden op onze contactpagina. Lees hier meer over het opzeggen van de huur.
-
Wanneer kan ik de huur opzeggen?
Op elke werkdag kan de huur worden opzegd. De opzegtermijn is een maand, tenzij dit anders in de huurovereenkomst staat vermeld. Bijvoorbeeld: de wens is om de huur te beëindigen per 15 mei, zeg dan de huur vóór 15 april bij ons op. Let op dat de einddatum niet in het weekend of op een feestdag valt.
-
Hoe gaat het opzeggen van de huur bij overlijden?
Gecondoleerd met het verlies. Als er geen andere bewoner is die in de woning mag blijven wonen (echtgenoot, geregistreerd partner of medehuurder), dan eindigt het huurcontract automatisch op de laatste dag van de tweede volle maand na overlijden. Dus stel de dag van overlijden is 15 oktober, dan eindigt het contract op 31 december. Erfgenamen mogen natuurlijk altijd de huur eerder opzeggen. Hierbij geldt wel de opzegtermijn van één maand. Stuur bij het opzeggen van de huur altijd een kopie van de akte van overlijden mee. Het kan zijn dat we ook vragen om een akte van erfrecht. Let op: als er sprake is van een betaalde waarborgsom dan wordt deze pas uitbetaald na ongeveer drie maanden na het einde van de huurovereenkomst. Houd hier rekening mee bij de afhandeling van de nalatenschap.
-
Wat moet ik doen nadat de huur is opgezegd?
Je gaat verhuizen. Dit betekent dat er wel één en ander geregeld moet worden. Lees hier meer.
- Huur betalen
-
Wat is het IBAN nummer van Eigen Bouw?
Ons IBAN nummer is NL89 RABO 0369 0899 52.
Wil je huur betalen?
Vul dan als kenmerk je relatiecode in. Deze code is te vinden in het gedeelte 'Mijn gegevens' van je 'Mijn Eigen Bouw' account.Wil je een factuur betalen?
Vul dan het factuurnummer in. Als je beiden niet weet, vul dan jouw adres + huisnummer als kenmerk in. -
Hoe moet ik de huur betalen?
Je kunt de huur betalen via automatische incasso. Dan wordt maandelijks de huur automatisch van je rekening afgeschreven. Wel zo handig! Hiervoor moet je eerst een machtigingsformulier invullen zodat je ons hier toestemming voor geeft. Download het machtigingsformulier hier. Print het document uit of vul het digitaal in. Mail het vervolgens naar info@eigenbouw.nl of geef het af bij ons kantoor in Colmschate.
Als je ons geen toestemming geeft om de huur automatisch van je rekening af te schrijven, moet je zelf zorgen dat de huur op tijd wordt betaald. Dit kan via internetbankieren.
-
Kan ik de huur later betalen?
Je betaalt de huur vooruit. De huur moet dus altijd uiterlijk de eerste dag van de maand bij ons binnen zijn. Kun je de huur, om welke reden dan ook, niet op tijd betalen? Neem dan direct contact met ons op. Dan spreken we een betalingsregeling met je af. Je kunt eventueel ook zelf een voorstel voor een betalingsregeling indienen via Mijn Eigen Bouw.
- Onderhoud en zelf klussen
-
Hoe meld ik een reparatieverzoek?
Je meldt een reparatie via ons onderhoudsportaal.
Kom je er echt niet uit via ons digitale meldpunt? Dan kan je ons telefonisch bereiken via (0570) 61 45 40. Buiten onze bereikbaarheidstijden zijn we op hetzelfde nummer alleen bereikbaar voor spoedeisende reparaties, zoals liftdefecten, gaslucht, buitensluiting, lekkages, brand en dergelijke. Wanneer je kiest voor optie 1 verbinden wij je door naar onze onderhoudspartner PHB.
Bekijk voor meer informatie onze instructievideo:
-
Welke reparaties voer ik zelf uit en welke voert Eigen Bouw uit?
Voor reparaties hebben wij het Onderhouds ABC opgesteld. Een handig overzicht van mogelijke reparaties en wie verantwoordelijk is voor het herstel. Heb je een reparatie die hier niet tussen staan of heb je twijfels, neem dan contact met ons op.
Een reparatie kun je ook makkelijk melden via ons onderhoudsportaal.
-
Wat mag ik aan mijn woning veranderen?
Je mag van alles veranderen aan je huis. Voor kleine aanpassingen, zoals het schilderen van een muur, het leggen van laminaat of het ophangen van gordijnen hoef je geen toestemming aan ons te vragen. Bij laminaat is het wel belangrijk dat je zorgt voor een degelijke ondervloer. Zo voorkom je overlast voor de (onder)buren. Lees hier de voorwaarden voor het aanbrengen van vloerafwerking en vraag de verkoper om meer informatie. Let op: als er geen deugdelijke ondervloer ligt, kan Eigen Bouw je verplichten alsnog een goede ondervloer aan te brengen. Dan moet je vloer er dus eerst weer uit! Voor grote aanpassingen, zoals het leggen van plavuizen, het verwijderen van een muurtje, plaatsen van een zonnescherm of het verleggen van leidingen heb je wel toestemming van ons nodig. Neem in dit soort gevallen altijd contact met ons op, we vertellen je dan waar je op moet letten en of je een vergoeding krijgt op het moment dat je verhuist.
Bekijk ook ons 'overzicht zelf aangebrachte voorzieningen' voor de meest voorkomende aanpassingen en of je daar toestemming voor moet vragen.
-
Hoe bestel ik sleutels bij?
De sleutel van je voordeur, tuindeur, balkondeur of berging kun je op eigen kosten laten bijmaken bij de sleutelmaker. Woon je in een appartementengebouw en wil je een nieuwe sleutel of SmartTag van de hoofdentree? Neem dan contact met ons op. Dit zijn namelijk gecertificeerde sleutels. De kosten voor een nieuwe sleutel voor de hoofdentree zijn € 5. De kosten voor een nieuwe SmartTag zijn € 45.
-
Moet ik asbest zelf verwijderen?
Nee. Als er in een woning asbest zit dat een hoog risico voor de gezondheid met zich meebrengt, verwijderen wij dit. Wil je zelf aan de slag met klussen in je woning en is het bouwjaar van jouw woning voor 1994? Kijk dan in de asbestkaart die je hebt gekregen bij aanvang van je huurovereenkomst of neem contact met ons op. Kom je tijdens het klussen verdachte materialen tegen in je woning? Stop dan direct en neem contact met ons op. We adviseren je hier graag over. Meer informatie vind je in ons asbestbeleid.
-
Het ventileren van mijn huurwoning, hoe doe ik dat?
Het ventileren van je woning is belangrijk. Elke dag produceren huisdieren, planten en de bewoners zelf vocht binnen de woning. Daarnaast wordt er gekookt, wellicht gerookt en zwerven er meer stoffen door de lucht. In alle soorten woningen is het belangrijk om goed te ventileren. Onvoldoende ventilatie veroorzaakt huisstofmijt en schimmels. Hiervan kan je klachten krijgen als hoesten, hoofdpijn, benauwdheid of verkoudheid. Daarnaast schuilt er een ander groot gevaar achter het niet ventileren van een woning. De kans op een koolmonoxidevergiftiging is groter in een slecht geventileerde woning. Blootstelling aan koolmonoxide kan dodelijk zijn.
Goed ventileren zorgt ook voor minder stookkosten, de lucht in huis wordt door ventilatie namelijk droger. En droge lucht geleidt warmte beter, waardoor de lucht sneller verwarmd wordt dan vochtige lucht. Je hebt dus minder gas nodig om te verwarmen en dat zien we natuurlijk graag in deze tijden!
Ventileren is dus erg belangrijk en nuttig. We zetten op een rij wat je zelf kunt doen:
- Rook niet in huis
- Zet de afzuiger aan wanneer er gekookt wordt
- Zet de afzuiger aan tijdens het douchen
- Zorg dat je vloerbedekking en gordijnen schoon blijven
- Maak gebruik van ventilatieroosters
- Lucht de woning zo nu en dan goed door
- Wanneer je langs een drukke weg woont is het beter ramen open te zetten aan de kant met het minste verkeer
- Laat ventilatieroosters altijd open
Bronnen: Rijksoverheid 30-08-2022 en ASR 16-11-2020
-
Wat is de planning voor groenonderhoud?
Het groenonderhoud wordt vanaf 2024 verzorgd door Ter Riele. In de bijlage vind je de planning voor 2024.
Het groenonderhoud aan de Rubensstraat wordt verzorgd door Van Wijk Groenvoorziening. In de bijlage de planning voor 2024.
- Klacht over Eigen Bouw
-
Hoe gaat Eigen Bouw om met klachten?
Misschien heb je een klacht over ons of over één van onze onderhoudspartners. We vragen je dan om de klacht eerst schriftelijk aan ons door te geven. Lees hier meer over onze klachtenprocedure.
- Medehuurderschap
-
Hoe regel ik medehuurderschap?
Ben je getrouwd of heb je geregistreerd partnerschap? Dan is jouw partner automatisch medehuurder. Dit betekent dat hij of zij dezelfde rechten en plichten heeft als de hoofdhuurder. Heb je een huisgenoot of partner met wie je een huishouding vormt, maar zijn jullie niet getrouwd of geregistreerd partner? En woon je langer dan twee jaar samen op het adres? Dan kun je bij ons medehuurderschap aanvragen.
Je regelt medehuurderschap door het 'Formulier Medehuurderschap' in te in te vullen en naar ons te sturen. Je vindt hier meer informatie over medehuurderschap.Bij overlijden wordt de medehuurder van rechtswege huurder. Als er geen medehuurderschap is geregeld, dan heb je zes maanden lang het recht om in de woning te blijven wonen. Binnen deze zes maanden kun je dan een verzoek indienen om de huurovereenkomst voort te zetten. Je moet dan wel voldoen aan de voorwaarden die normaal gesproken hadden gehoord bij een verzoek om medehuurderschap. Daarnaast moet je ook aantonen dat je voldoet aan de gestelde inkomensvoorwaarden. Voldoe je daar niet aan, neem dan contact met ons op. Dan denken we met je mee bij het vinden van andere huisvesting.
-
Mag ik zomaar bij een huurder gaan inwonen?
Ja dat kan. Je regelt dit door het formulier 'Aanvraag Inwoning' in te vullen. Let wel even op: als inwoner sta je niet op het huurcontract en heb je dus niet de rechten en plichten van de woning zoals de hoofdhuurder. Wil je wel graag op het huurcontract komen te staan en voeren jullie een zogenaamde duurzame huishouding? Dan kan je onder bepaalde voorwaarden medehuurderschap aanvragen.
- Meepraten en meedoen
-
Hoe kan ik meepraten over mijn wooncomplex?
We horen graag jouw ideeën of suggesties voor jouw wooncomplex of woonomgeving. Je kunt dit altijd bij ons aangeven. Is er een bewonerscommissie in jouw wooncomplex? Bekijk hier de contactgegevens van de bewonerscommissies die er zijn.
-
Hoe kan ik meepraten over het beleid van Eigen Bouw?
Als je graag met ons op beleidsniveau wilt meepraten, bijvoorbeeld over het huurbeleidsplan, onze strategische koers of onze inzet op duurzaamheid, dan kan dat via Huurdersvereniging Eigen Bouw (HVEB).
-
In mijn wooncomplex is geen bewonerscommissie. Hoe richt ik een bewonerscommissie op?
Een aantal van onze wooncomplexen heeft een bewonerscommissie. Staat jouw wooncomplex hier niet tussen, maar lijkt het je leuk om ook voor jouw complex een bewonerscommissie op te zetten? Klik dan hier. - Over Eigen Bouw
-
Is Eigen Bouw een woningcorporatie?
Nee. Wij zijn een particuliere verhuurder. Onze rechtsvorm is een stichting. Hiermee onderscheiden we ons van andere particuliere verhuurders en beleggers. Wij hebben namelijk geen winstoogmerk. Het geld dat wij verdienen investeren wij direct weer in onderhoud, beheer en nieuwbouw van huurwoningen. Zo houden wij de huurprijzen zo laag mogelijk. Ook voelen wij ons maatschappelijk betrokken bij de stad Deventer. Wij werken onder andere nauw samen met de gemeente Deventer en de drie Deventer woningcorporaties.
- Reageren op een parkeerplaats / garage
-
Verhuurt Eigen Bouw ook garages en/of parkeerplaatsen?
Jazeker! Wij verhuren op diverse plekken in Deventer garages en parkeerplaatsen. Deze kunnen alleen gehuurd worden door onze huurders en zijn alleen bedoeld voor een auto en/of een ander motorvoertuig. Parkeerplaatsen en/of garageboxen die beschikbaar komen voor de verhuur publiceren we op onze website.
Hoe werkt dit?
1. Zorg dat je ingeschreven staat als woningzoekende bij Eigen Bouw.
2. Houdt ons ‘woningaanbod’ in de gaten op onze website. Hier komen ook de garages/parkeerplaatsen te staan.
3. Garage/parkeerplaats in je directe woonomgeving op onze site gezien? Reageer dan met je inschrijving op de garage/parkeerplaats.
Toewijzing
Bij toewijzing zal een bewoner van het complex waar de betreffende parkeerplaats/garagebox gelegen is, voorrang krijgen. Degene met de langste woonduur krijgt daarbij de aanbieding. Mocht er niemand uit het complex interesse hebben, dan wordt er gekeken naar kandidaten in de omliggende complexen. Ook daar geldt dat degene met de langste woonduur de aanbieding krijgt. - Huurcontract
-
Wat zijn mijn rechten en plichten als huurder? En wat zijn de rechten en plichten van Eigen Bouw?
Het is belangrijk om te weten wat jouw rechten en plichten zijn als huurder. Maar ook welke rechten en plichten Eigen Bouw heeft. Dit staat beschreven in de Algemene Huurvoorwaarden die horen bij jouw huurcontract.
-
Ik huur een woning in de vrije sector. Kan Eigen Bouw mijn huurprijs onbeperkt blijven verhogen?
Volgens de huidige regelgeving zouden we de huren van woningen in de vrije sector onbeperkt mogen verhogen. Maar dat doet Eigen Bouw niet! Wij hanteren namelijk de woningwaardering van de Huurcommissie. Deze woningwaardering is oorspronkelijk bedoeld voor woningen in de sociale sector. Maar wij gebruiken deze woningwaardering ook voor de woningen in de vrije sector. Wel zo transparant!
De woningwaardering werkt als volgt
De woningwaardering geeft elke woning een bepaalde waardering, uitgedrukt in punten. Deze waardering wordt door de Huurcommissie weer vertaald naar een zogeheten 'maximaal redelijke huurprijs'. Wij blijven met al onze huurprijzen binnen de maximaal redelijke huurprijs. Sterker nog, bij de meeste complexen zitten we ruim onder die grens. Eigen Bouw is namelijk een stichting zonder winstoogmerk. Wij streven er dus naar de huren betaalbaar te houden. En daar profiteren onze huurders van!
- Gas/warmte, water en elektra
-
Eigen Bouw is mijn energieleverancier. Wat zijn de actuele tarieven?
Eigen Bouw levert warmte aan de bewoners van de Ijsselflat (Moreelsestraat 2 t/m 50), Het Baken (Brands Buyspark 39 t/m 81) en de Rembrandtflat (Rembrandtkade 105 t/m 185). Je kunt hier de maximale actuele energietarieven voor 2023 vinden die zijn vastgesteld door de ACM. Kijk voor meer informatie op de site van ACM.
Het betreft de vastrechtkosten voor de 'ruimteverwarming' en het 'meettarief per jaar'. Daarnaast betaal je voor je verbruik een 'prijs per GJ' (gigajoules). De kosten per GJ staan in het overzicht van de ACM. De overige bedragen zijn niet van toepassing.
-
Welke tarieven zijn voor mij van toepassing?
Je betaalt bij Eigen Bouw vastrechtkosten voor de 'ruimteverwarming' en het 'meettarief per jaar'. Daarnaast betaal je voor je verbruik een 'prijs per GJ' (gigajoules). De kosten per GJ staan in het overzicht van de ACM. (De overige bedragen zijn niet van toepassing).
Wij proberen de kosten zo laag mogelijk te houden. Eigen Bouw brengt alleen het maximumtarief in rekening als onze werkelijke kosten hoger liggen dan het tarief dat we mogen doorbelasten.
-
Hoe wordt bepaald hoeveel warmte ik heb verbruikt?
In de woning zitten meters op de radiatoren, of zit een GJ meter in de meterkast. Deze meters registreren hoeveel warmte je afneemt. Hoe meer warmte je afneemt, hoe meer je betaalt. Meetbedrijf ISTA neemt alle standen op en maakt jaarlijks een afrekening van de stookkosten.
-
Waarom krijg ik bij de afrekening van de stook- en/of servicekosten geld terug of moet ik bijbetalen?
Eigen Bouw berekent jaarlijks de te verwachten servicekosten. Dit jaarbedrag wordt verdeeld over twaalf maanden. Je betaalt daarom elke maand een voorschotbedrag voor de stook- en/of servicekosten, zoals bijvoorbeeld warmtelevering, schoonmaak of tuinonderhoud. Zodra wij de factuur ontvangen van het bedrijf dat de diensten levert, worden de werkelijke kosten verrekend met de betaalde voorschotten. Als het betaalde voorschot hoger ligt dan de werkelijke kosten, dan krijg je geld terug. Als het voorschot lager is dan de werkelijke kosten, dan betaal je geld bij.
-
Worden de kosten voor fondsen (zoals glasfonds en servicefonds) ook jaarlijks verrekend?
Nee, de bijdragen aan fondsen zijn vaste bedragen. Hierover vindt geen verrekening plaats. Eigen Bouw kijkt periodiek of de opbrengsten van de fondsen de kosten nog dekken. Als een aanpassing nodig is, dan worden de bijdragen voor de fondsen verhoogd of verlaagd. Dit gaat in overleg met de Huurdersvereniging Eigen Bouw (HVEB).
- Huishoudelijke reglementen
-
Welke wooncomplexen hebben een huishoudelijk reglement?
In het huishoudelijk reglement staan de regels die horen bij het betreffende wooncomplex. Deze reglementen gelden voor alle huurders in deze wooncomplexen. Deze regels zijn een aanvulling op het huurcontract en de algemene huurvoorwaarden.
Woon je in de Rembrandtflat (Rembrandtkade 105-185)? Bekijk hier de huisregels >>
Woon je aan de Rembrandtkade? Bekijk hier de huisregels >>
Woon je in appartementencomplex De Kogge? Bekijk hier de huisregels >>
Woon je aan de Pieter Bothstraat 101-616 / Ruysdaelstraat 101-622? Bekijk hier de huisregels >>
Woon je in de IJsselflat (Moreelsestraat 2-50)? Bekijk hier de huisregels >>
Woon je in een eengezinswoning in het Oranjekwartier? Bekijk hier de huisregels >>
Woon je aan de Rubensstraat? Bekijk hier de huisregels>> - Brandveiligheid
-
Voldoen de woningen van Eigen Bouw aan de geldende regels?
Ja, alle woningen en gebouwen voldoen aan de geldende regels voor brandveiligheid. Periodiek worden onze gebouwen gecontroleerd op naleving van alle regels. Ziet u iets in het gebouw of uw woning waarover u vragen heeft? Dan horen wij dit graag.
-
Als er brand is, wat moet ik dan doen?
Algemene informatie over hoe te handelen bij brand vind je op de website van de Brandweer en op verkleindekansopbrand.nl. Is er brand in je woning of in de algemene ruimte in het gebouw waardoor je de woning niet kunt verlaten? Sluit dan waar mogelijk alle ramen en deuren (zodat rook en vuur zich moeilijker kunnen verspreiden) en ga indien mogelijk naar het balkon. Neem contact op met de brandweer (112) en laat weten waar je bent.
-
Wie onderhoudt mijn rookmelder en wat te doen als de rookmelder piept?
Elke huurwoning heeft één of twee rookmelders van Eigen Bouw. Deze hangen in de hal en/of de overloop (bij eengezinswoningen). Deze rookmelders worden door Eigen Bouw op een goede werking gecontroleerd bij het aangaan van een huurovereenkomst. Vanaf dat moment is het controleren van de rookmelder een taak voor de huurder. Druk daarom maandelijks enkele seconden op de testknop. Hoort u een harde piep? Dan werkt de rookmelder goed. Hoort u geen harde piep? Of hoort u telkens een piep zonder dat u op de testknop heeft gedrukt? Dan is de batterij waarschijnlijk leeg. Vervang in dit geval zelf de batterij. Werkt de rookmelder na het vervangen van de batterij nog steeds niet? Bel dan Eigen Bouw. Wij vervangen de rookmelder in dit geval gratis. Tip: hang in elke ruimte (zoals woonkamer, keuken, berging en slaapkamers zelf een rookmelder op. Zo weet u zeker dat u direct gealarmeerd wordt in geval van brand.
- Overlast van buren
-
Ik ervaar (buren)overlast, wat nu?
Woonoverlast, het kan je woongenot behoorlijk bederven. Als je overlast ervaart van je buren, vragen we je om eerst zelf contact op te nemen met de buren. Vaak lost een open en eerlijk gesprek het probleem al op. Komen jullie er samen echt niet uit? Dan vragen we om de overlast bij ons te melden via Mijn Eigen Bouw. Je kunt eventueel ook het formulier 'Melden Overlast' gebruiken. We nemen dan contact met je op om te kijken of wij kunnen bemiddelen.
Heb je overlast van hangjongeren, verkeersoverlast, vandalisme, inbraak, drugsoverlast of bedreigingen? Neem dan (ook) altijd contact op met de politie via telefoonnummer 0900-8844. -
Overlast van hennep, drugs of ondermijning?
Heb je het vermoeden dat er in jouw buurt in drugs wordt gehandeld? Of er een hennepkwekerij of drugslab is gevestigd? Meld het aan de politie. Meer informatie vind je hier: https://www.deventer.nl/veilig-in-deventer/soorten-veiligheid/drugs
Ook van andere criminele activiteiten zoals bij ondermijning kun je melding maken via https://www.deventer.nl/criminaliteitmelden.
Ondermijning is criminaliteit waarbij zowel de onderwereld (criminelen) als de bovenwereld (de rest van de samenleving) betrokken is. Bijvoorbeeld hennep (wiet) kweken, een drugslaboratorium, drugshandel, mensenhandel of witwassen van crimineel geld.
- Handleidingen
-
Handleidingen Ceintuurbaan
Op deze pagina zijn de handleidingen voor de Ceintuurbaan te vinden.
De handleidingen zijn los te lezen of downloaden:
-
Handleidingen Rubensstraat
Op deze pagina zijn de handleidingen voor de Rubensstraat te vinden.
De handleidingen zijn los te lezen of downloaden:
Aardlek- en/of installatie-automaat
De voorwaarden voor de vloeren zijn hier te downloaden:
Het huishoudelijk reglement is hier te downloaden:
-
Handleidingen Brandts Buyspark
Op deze pagina zijn de handleidingen voor Brandts Buyspark te vinden.
De handleidingen zijn los te lezen of downloaden:
-
Handleidingen Uiterwaerde
Op deze pagina zijn de handleidingen voor Uiterwaerde te vinden.
-
Handleidingen Rembrandtkade 33 t/m 104
Op deze pagina zijn de handleidingen voor Rembrandtkade te vinden.
De handleidingen zijn los te lezen of downloaden:
-
Handleidingen Koggeschip
Op deze pagina zijn de handleidingen voor Koggeschip te vinden.
De handleidingen zijn los te lezen of downloaden: - WhatsApp Community
-
Heeft het complex waarin ik woon een Whatsapp Community?
Elk complex van Eigen Bouw heeft een WhatsApp Community. Met de WhatsApp Community kunnen wij je als bewoner sneller informeren met een kort bericht via WhatsApp over bijvoorbeeld een warm water storing. Ook sturen wij reminders over onderhoud en bijeenkomsten. Belangrijke informatie over het huren blijft verlopen via reguliere communicatie.
Werkwijze
Bij een WhatsApp community kom je in een groep. Alleen beheerders (medewerkers van Eigen Bouw) kunnen berichten sturen in deze groep. Je kunt niet reageren op deze berichten. Ook kun je geen contactgegevens van andere bewoners zien.Lid worden
Ben jij huurder bij Eigen Bouw en wil je lid worden van de WhatsApp Community in jouw complex? Neem dan contact met ons op via info@eigenbouw.nl